Jak utrzymać porządek w domowym biurze? Jak nie zginąć gdzieś pod stertą dokumentów, papierów niewiadomego pochodzenia? Jak zaprowadzić porządek na komputerze, w kontaktach, a także skrzynce mejlowej? Mając te obszary pod kontrolą lepiej i produktywniej się pracuje, nie tracąc czasu na poszukiwanie zagubionych przedmiotów i mając pod ręką wyłącznie najpotrzebniejsze narzędzia.

Zapraszam Was serdecznie do wysłuchania odcinka podcastu Mała Wielka Firma z moim udziałem!

To dla mnie ogromna przyjemność i zaszczyt móc podzielić się swoją wiedzą oraz doświadczeniem ze słuchaczami najpopularniejszego polskiego podcastu o biznesie, marketingu i zarządzaniu, które jest jednocześnie w gronie moich własnych, podcastowych ulubieńców.

>>> KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do odcinka podcastu i nagrania z moim udziałem <<<

Rozmowę przeprowadziliśmy na Skype i dostępne już również nagranie z rozmowy na YouTube.

Na podlinkowanej stronie możecie również pobrać za darmo specjalną ściągę, którą przygotowałam dla słuchaczy podcastu:

>>> Kliknij i pobierz ściągę z terminami przechowywania dokumentów firmowych i prywatnych <<<