Jak utrzymać porządek w domowym biurze? Jak nie zginąć gdzieś pod stertą dokumentów, papierów niewiadomego pochodzenia? Jak zaprowadzić porządek na komputerze, w kontaktach, a także skrzynce mejlowej? Mając te obszary pod kontrolą lepiej i produktywniej się pracuje, nie tracąc czasu na poszukiwanie zagubionych przedmiotów i mając pod ręką wyłącznie najpotrzebniejsze narzędzia.

Zapraszam Was serdecznie do wysłuchania odcinka podcastu Mała Wielka Firma z moim udziałem!

To dla mnie ogromna przyjemność i zaszczyt móc podzielić się swoją wiedzą oraz doświadczeniem ze słuchaczami najpopularniejszego polskiego podcastu o biznesie, marketingu i zarządzaniu, które jest jednocześnie w gronie moich własnych, podcastowych ulubieńców.

>>> KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do odcinka podcastu i nagrania z moim udziałem <<<

Rozmowę przeprowadziliśmy na Skype i dostępne już również nagranie z rozmowy na YouTube.

Na podlinkowanej stronie możecie również pobrać za darmo specjalną ściągę, którą przygotowałam dla słuchaczy podcastu:

>>> Kliknij i pobierz ściągę z terminami przechowywania dokumentów firmowych i prywatnych <<<


 

A na koniec – muszę też oczywiście przypomnieć Ci o kończącej się jutro sprzedaży 1 edycji KURSU Design Your Life!

Jeśli zdarza Ci się myśleć…

Planuję za dużo, nie wyrabiam się z pracą. Brakuje mi systematyczności. Mam tyle rzeczy do ogarnięcia, że sama już nie wiem za co się zabrać. Trudne rzeczy odkładam w czasie tak długo, jak tylko się da. Mam słomiany zapał. Sama do końca nie wiem, czego chcę…

Czy dotyczą Cię te problemy?

A może zastanawiasz się, czy KURS Design Your Life to coś odpowiedniego dla Ciebie? Tak, to właśnie tymi powyższymi kwestiami (między innymi!) będziemy się podczas kursu zajmować.

>>> KLIKNIJ TUTAJ, aby dowiedzieć się więcej <<<

To tyle dzisiaj! Ciekawa jestem bardzo jak Wam przypadł do gustu odcinek Małej Wielkiej Firmy? Dajcie koniecznie znać w komentarzach!


 

KURS DESIGN YOUR LIFE