DIY organizer – kalendarz do wydrukowania. Nowa wersja 2014!

DIY organizer bezapelacyjnie został najbardziej popularnym postem na blogu w 2013 roku i najczęściej wykonywanym przez Was DIY.  Od udostępnienia Wam jego pierwszej wersji minęło ponad pół roku i przyszedł czas na kolejną.  Przygotowałam 6 różnych szablonów stron do ściągnięcia i samodzielnego wydruku.

 

Znalazłam organizer idealny

Rzecz jasna – nie w sklepie. Żaden z dostępnych na sklepowych półkach nie zasłużył na to miano. Pół roku temu, zmęczona poszukiwaniem idealnego kalendarza, zabrałam się za projektowanie własnego. DIY organizer okazał się być strzałem z dziesiątkę. Żaden inny z wcześniej posiadanych przeze mnie kalendarzy nie pomagał mi tak dobrze w zarządzaniu czasem.

Czego  oczekuję  od  idealnego  organizera  i  dlaczego  zdecydowałam  się  na  stworzenie  własnego? Mój kalendarz musi:
– Mieć odpowiedni rozmiar (format A5 jest idealny)
– Być lekki (kalendarz, który widzicie na zdjęciach waży niewiele, bo nie jest wielką i ciężką księgą, wystarczy mi na ok. 3 miesiące codziennego używania)
– Zawierać odpowiednio zaprojektowane wewnętrzne strony, tzn. rozkład godzinowy od 8:00 do 22:00 (a nie od 7:00 do 19:00, jak najczęściej mają sklepowe organizery), a także miejsce na listę rzeczy do wykonania danego dnia, które nie są osadzone w czasie.
– Mieć przewidziane dużo miejsca na moje własne zapiski związane np. z prowadzeniem bloga.
– Pomagać mi w pilnowaniu zdrowej diety i regularnym ruszaniu się.
– Musi być ładny!

 

Nowy, ulepszony organizer

Podstawowa strona organizera wygląda bardzo podobnie do poprzedniej, zdecydowałam się jednak na wprowadzenie kilku ulepszeń. Obok miejsca przewidzianego na wpisanie daty dodałam kwadraciki z oznaczeniami dni tygodnia do zakreślenia.

Na samej górze dodałam pole do zapisania kilku najważniejszych spraw danego dnia. W to miejsce będę wpisywać sprawy, których wykonanie nie podlega dyskusji, które wykonane muszą zostać  (jak wiadomo, z listami zadań różnie bywa, często zdarza mi się przepisywać te same zadania przez kilka kolejnych dni).

Pod planem dnia, na dole w lewej kolumnie, będę zapisywać to, co danego dnia planuję zrobić „dla siebie” , czyli np. urządzić sobie domowe spa ;)

W prawej kolumnie – tak jak dotychczas – będę zapisywać wszystkie drobniejsze zadania, o których powinnam pamiętać, np. telefony, mejle, tematy do sprawdzenia itp.

Jeśli będziecie chcieli, to przygotuję osobnego posta z moimi własnymi sposobami na efektywne prowadzenie organizera. Używany przeze mnie wcześniej kod kolorystyczny pozostał taki sam – tzn. różowy oznacza sprawy okołoblogowe, zielony wyjścia z domu, a żółty zadania na miejscu.

DIY organizer do wydrukowania - Designyourlife.pl

 

Dalej szukasz organizera idealnego?

Jeśli nie chcesz zajmować się samodzielnym drukowaniem oraz składaniem kartek i wolisz gotowy produkt - serdecznie zapraszam do mojego sklepu!

Strony organizera do wydrukowania

Strony organizera tym razem zaprojektowałam w programie Corel Draw (wersja pierwsza wykonana była w Wordzie i oparta na odpowiednio sformatowanej tabeli). Teraz potrzebowałam większej różnorodności.

Przygotowałam  sobie 6 różnych szablonów do wydrukowania:
– widok jednego dnia
– widok całego tygodnia (kolumny)
– widok całego miesiąca (kratki)
– widok całego miesiąca (lista)
– plan jadłospisu na cały tydzień
– szablon do planowania publikacji na blogu

Wydruk stron

Strony wydrukowałam na zwyczajnym, białym papierze. Wydrukowałam je w punkcie z ksero w moim mieście – wszystkie szablony przygotowane są do wydruku dwustronnego w taki sposób, by na każdej ze stron A4 sąsiadowały ze sobą dwie strony organizera, co jest bardzo istotne, bo po wydruku każdą kartkę trzeba przeciąć w połowie. Gotowy kalendarz ma format A5, czyli połowę formatu A4.

Każda drukarka jest inna i posiada inne marginesy, więc przed wydrukowaniem całości dobrze jest wykonać próbę.

DIY organizer do wydrukowania - Designyourlife.pl

 

Wydruk okładki

Okładkę zaprojektowałam w programie Corel Draw. Jej wielkość dostosowałam do formatu A5 i wydrukowałam na kartce o formacie A4 (takiej grubszej – o gramaturze 350), a następnie wycięłam. Projekt okładki oczywiście Wam udostępnię, byście mogli go wykorzystać, jeśli się Wam spodoba (TUTAJ + dodatkowo wersja okładki W KROPKI).

Okładka mojego pierwszego organizera była kolażem ze zdjęć – polecam takie rozwiązanie, jeśli lubicie spersonalizowane gadżety.

Uwaga! Jeśli nie potraficie stworzyć samodzielnie okładki (a dostałam naprawdę dużo mejli z prośbami o pomoc), to mam dla Was radę. Wydrukujcie sobie osobno swoje ulubione zdjęcia, a następnie przyklejcie je do grubszego kartonu za pomocą taśmy dwustronnej lub kleju, tak jak zrobiłam w tym DIY notatniku z okładką z instagramowych zdjęć.

DIY organizer do wydrukowania - Designyourlife.pl

 

Połączenie stron – metalowa sprężyna zamiast plastikowej

Zdecydowałam się na spięcie wszystkich stron organizera poprzez bindowanie, ale trochę inne niż za pierwszym razem (poprzedni organizer miał grzbiet plastikowy). Aby zbindować strony udałam się do tego samego punktu ksero, w którym drukowałam swoje strony. Pracownik podziurkuje Wam na miejscu wszystkie kartki i założy grzbiet druciany lub plastikowy za pomocą specjalnego urządzenia.

Uparłam się na ten druciany grzbiet i musiałam obejść całe miasto, by znaleźć punkt ksero oferujący taką usługę (grzbiety plastikowe zakładają praktycznie wszędzie). Mam nadzieję, że druciany okaże się trochę trwalszy – no i moim zdaniem lepiej wygląda, jak organizer prosto ze sklepu.

Ile stron pomieści sprężyna?

Wydrukowany kalendarz rzecz jasna nie wystarczy na cały rok – i  taka opcja mi pasuje, bo wolę, by był lekki i niezbyt gruby, a za kilka miesięcy mogę wydrukować sobie nową, ulepszoną wersję. Mój organizer jest cienki – połączony został sprężyną o średnicy 8mm, która pomieściła ok. 60 kartek + dwie okładki (przód i tył). W moim punkcie ksero mieli niestety tylko taką cieniutką, więc za jakieś 3 miesiące będę musiała zbindować sobie kolejną porcję stron.

Koszt wydruku organizera

Koszt zależny będzie od:
– ceny wydruku dwustronnego w Waszym punkcie ksero (zwykle to ok. 20-30gr/1 kartkę A4)
– ceny wydruku okładki (zwykle to ok. 2,00zł/1 kartkę)
– ceny bindowania (zwykle to ok 5,00zł)
– wybranej grubości sprężyny

W mojej sprężynie o grubości 8mm, jak już wspomniałam, zmieściło się ok 60 kartek. 1 kartka organizera to 15gr x 60 stron =9,00zł + okładka 2,50zł + bindowanie 5,00zł = 16,50zł. Ilość stron w organizerze wystarczy mi na około 3 miesiące.

Organizer do wydrukowania - Designyourlife.pl

 

Plan dnia

DIY organizer do wydrukowania - Designyourlife.pl

Szablon w jpg otworzy się w większym rozmiarze po kliknięciu na zdjęcie. Informacja na temat plików pdf znajduje się na dole posta.

Organizer do wydrukowania

 

Plan miesiąca lista/kratki

Organizer do wydrukowania - Designyourlife.pl

Szablon w jpg otworzy się w większym rozmiarze po kliknięciu na zdjęcie. Informacja na temat plików pdf znajduje się na dole posta.

Organizer do wydrukowania

Organizer do wydrukowania

 

Jadłospis na cały tydzień /plan postów na blogu

Jadłospis do wydrukowania

Szablon w jpg otworzy się w większym rozmiarze po kliknięciu na zdjęcie. Informacja na temat plików pdf znajduje się na dole posta.

Jadłospis do wydrukowania

Organizer do wydrukowania

 

Plan tygodnia

Plan blogowy do wydrukowania

Szablon w jpg otworzy się w większym rozmiarze po kliknięciu na zdjęcie. Informacja na temat plików pdf znajduje się na dole posta.

Organizer do wydrukowania

 

DIY organizer – kalendarz do wydrukowania, poprzednia wersja (opublikowana w lipcu 2013)

 

Chcesz kupić gotowy organizer?

Po publikacji poprzedniego posta dostałam ogromną ilość pytań o możliwość zakupu gotowego organizera. Niestety, na tę chwilę nie ma takiej możliwości. Produkcja organizerów przy niewielkim nakładzie byłaby zbyt droga, by zarówno dla mnie, jak i dla Was było to opłacalne. Zachęcam do samodzielnego wydruku, a także zaprojektowania własnych stron, które będą w 100% idealne.

 

Potrzebujesz szablony w PDF?

Jeśli nie satysfakcjonuje Was jakość wydruku z jpg lub macie z nimi jakąś trudność, to przygotowałam dla Was pliki również w pdf. Każdy plik pdf zawiera 2 strony, dzięki czemu łatwiej jest ustawić dwustronny wydruk z lustrzanym odbiciem.

ORGANIZER W PDF

 

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania…

To pytaj w komentarzach. Ale zanim to zrobisz bardzo Cię proszę o przeczytanie tego posta w całości. W poprzednim nazbierało się prawie 300 ciągle powtarzających się pytań, na część których odpowiedź była w treści wpisu. Szanujmy proszę swój czas :) Starałam się opisać wszystkie kwestie naprawdę dokładnie.

 

Zdecydowałeś/łaś się wykorzystać moje szablony?

Jeśli tak, to chętnie się o tym dowiem! Mejle ze zdjęciami, linkami do postów na Waszych blogach z Waszymi organizerami są BARDZO mile widziane :) Tagujcie mnie też na Instagramie z nazwą użytkownika (@designyourlifepl) lub #organizerDYL albo #designyourlifeplanner .

 

Mam nadzieję, że przygotowane przeze mnie szablony będą dla Was przydatne – lub też podejmiecie się zaprojektowania własnych, do czego gorąco zachęcam.

 

Dalej szukasz organizera idealnego?

Jeśli dalej szukasz organizera idealnego, ale nie chcesz zajmować się samodzielnym drukowaniem oraz składaniem kartek i wolisz gotowy produkt – serdecznie zapraszam do mojego sklepu :)

>>> ORGANIZACJA OD ZARAZ <<<

organizacjaodzaraz.pl

 

  • Klaudyna

    Doczekalam sie! zabieram sie za czytanie! :D:D

  • Cudowny taka drobnostka a tyle szczęścia :)

  • Alinka, jesteś mistrzynią! Piękny organizer sobie zaprojektowałaś :)

  • Ale się napracowałaś Dziewczyno :) Super!

  • wspaniały organizer! :) na pewno skorzystam z pomysłu :)

  • Karolajn

    Marzę o idealnym organizerze. Dzięki Tobie będę go miała i to własnoręcznie zrobiony :) Taka niezorganizowana osoba jak musi wszystko zapisywać, notować, ustawiać sobie przypomnienia… A dzięki planowi jadłospisu będę mogła utrzymać dietę i nie zapomnę niczego kupić podczas zakupów spożywczych. Rewelacja! :D

  • Podobają mi się te zmiany! Fajnie, że miesiąc jest tym razem w pięciu wierszach.

    • Alina

      Dodałam ten wiersz właśnie dlatego, że prosiliście o to pod poprzednim postem, mimo, że mnie samej nie jest szczególnie potrzebny. Jeszcze nigdy nie udało mi się czegokolwiek zaplanować na dłużej, niż 2-3 tygodnie. Kurczę, nie powinnam się do tego przyznawać :)

  • agusg

    Alinko, dziękujemy!!! Warto było czekać. Organizer jest wspaniały!!!

  • Jesteś genialna :) Mistrzyni organizacji czasu. Naprawdę świetny organizer, jeśli ktoś jest bardzo zapracowany :)

  • Emelle

    Super, jest świetny!!! :) Czekam na posta z Twoimi własnymi sposobami na efektywne prowadzenie organizera

  • Już nie mogę się doczekać kolejnej wersji! :) jesteś jak żywe srebro, ciągle byś coś poprawiała i ulepszała… :)

    • Alina

      Jak to kolejnej?! :) Pewnie dopiero po kilku miesiącach używania będę w stanie stwierdzić które z rozwiązań się sprawdziło, a które nie do końca.

  • Iza

    Jest ta okładka do wydruku..? :( niestety nie jestem na tyle kreatywna żeby zaprojektować swoją :P

    • Alina

      Podlinkowałam ją w treści posta w miejscu, w którym pisałam okładce. Czy link jest nieaktywny?

      • Iza

        Ojć, jestem ślepa :)
        a mogłabyś jeszcze dać link na okładkę z tyłu ? :)

        • Alina

          Tył mam obecnie gładki, czarny, z grubszego papieru – taki jakiego zwykle używa się na tylną okładkę przy bindowaniu.

  • wygląda świetnie :)

  • Ten organizer jest rewelacyjny. Szczególnie podoba mi się miejsce na zapiski i rzeczy nie osadzone w czasie. Tego chyba nie spotkałam nigdy! Twoja pomysłowość i czytanie w ludzkich myślach nie zna granic.

    Też potrzebuję rozpiski godzin do 22, ale nie od 7, a od 8 ale to mały problem ;)

    Dziękuję :D

  • Kasia

    Alinko jesteś cudowna ♥

  • Super :) Pewnie znowu będzie bił rekordy popularności :)

  • Iw

    Dosłownie dziś rano obłożyłam swój kalendarz papierem ozdobnym. Zamienił się w piękny gadżet.
    W zeszłym roku zrobiłam sobie też organizer wg poprzedniej „receptury” – aczkolwiek bardzo rzadko z niego korzystam. Nowa wersja „turbo 2014” podoba mi się bardziej. Jest więcej miejsca na zapisywanie treningów i jadłospis na cały tydzień – UFFF :) bardzo pomocne w realizowaniu noworocznych postanowień ;)

    Na fejsie podeślę Tobie zdjęcia mojego kalendarza i organizer jaki mi wyszedł. (różnił się od Twojego tylko okładką:P) Już nie mogę się doczekać aż złożę sobie nowy, z nowymi kartami przygotowanymi przez Ciebie ;)

    Pozdrawiam ciepłą naszą Bogini Dobrej Organizacji – Ciebie Alino ;)

    • Alina

      Koniecznie podeślij zdjęcia Twojej wersji :)

  • Stworzyłaś organizer idealny! Czegoś takiego potrzebowałam :) Co prawda ze względu na mój tryb życia (bezrobocie :( ) nie potrzebuję aż tak rozbudowanej wersji w chwili obecnej, ale gdy tylko znajdę pracę to od razu zainwestuje w wydrukowanie twojego, bo jest cudowny :) Gratuluję wytrwałości przy jego tworzeniu :)

  • Taki samodzielnie wykonany i dostosowany pod siebie organizer to super sprawa. Co roku długo szukam odpowiedniego kalendarza dla siebie. W tym roku planowałam znalezienie gotowego szablonu lub wykonanie własnego i wydrukowanie go, ale w końcu znalazłam kalendarz, który mi się bardzo spodobał i ma właściwie wszystko czego potrzebuję (czyli głównie dużo miejsca do pisania które mogę zagospodarować jak mi się podoba, poprzyklejać karteczki, naklejki, pobazgrać w nim). Wolę wydać 20-30 zł jednorazowo i mieć kalendarz na cały rok, nie musieć się martwić po 3 miesiącach, że znowu muszę iść drukować organizer, a dodatkowo wydawać na to prawie 20zł co 3 miesiące, czyli w skali roku to mniej więcej 80zł. Dla studenta to jednak jest różnica. ;)

    • Kinga

      Co kto woli, każde wyjście ma swoje plusy i minusy. U mnie w mieście bindowanie drucianym grzbietem to 3zł do 120 stron, a strony można wydrukować samemu, co zmniejsza koszty. Organizer na 3-4 miesiące będzie leciutki i nie odczuje się jego ciężaru w torbie. Do tego przy robieniu następnego na kolejne miesiące można zmienić sobie okładkę, co dla niektórych też jest frajdą.

  • Ola

    Mnie by z tydzień zajęło przygotowanie jednego takiego szablonu, także dziękuję bardzo, że udostępniasz swoje. Póki co używam kupnego kalendarza… Najbardziej denerwujące jest w nim to, że miejsce na sobotę i niedzielę jest pomniejszone, prawie że mikroskopijne w stosunku do pozostałych dni, a to w weekend zawsze jest najwięcej do zapisania/zrobienia. Nie lubię żyć tak całkowicie pod dyktando, ale bez jakiegoś ogólnego zarysu planów budzę się rano i kompletnie nie wiem, co ja to dziś miałam zrobić. Twój poprzedni post o organizerze zmotywował mnie w ogóle do robienia tego typu zapisków.

    • Alina

      To prawda, mi też w sklepowych organizerach zawsze przeszkadzała mniejsza ilość miejsca na zapiski w weekendy. Szczególnie dało się we znaki, gdy jeszcze studiowałam zaocznie, a poza tym – ja tam w weekendy działam równie intensywnie jak w tygodniu :)

      • Patka

        No właśnie! Też studiuję zaocznie, a intensywnych dni w tygodniu mam z reguły 8/7 ;) Więc bardzo mi się podoba to, że mam dużo miejsca na zapiski, właśnie jestem na etapie drukowania nowego organizera, z tym, że zrobię go chyba na cały rok :) Dzięki wielkie za udostępnienie takiego gotowego zestawu :)

  • Ja już swój też zrobiłam! :) oczywiście z zeszytu :D ale mi starczy na cały rok :D to jest nie tyle co organizer co taki kalendarzowy pamiętnik w podpunktach :)

  • Aga

    Z jakim programem zrobiłaś szablony?

    • Alina

      Aga, to wszystko jest bardzo obszernie opisane w poście, w akapicie o stronach, serio ;)
      Szablony i okładkę stworzyłam w Corelu.

  • Dzięki wielkie!! jako, że mam problem z dostępem do punktu ksero i bindowania to upolowałam sobie uroczy segregator A5 i będę strony drukować sama, dziurkować i trzymać w segregatorze. Drukuję jednostronnie i wtedy po drugiej, pustej stronie mam dużo miejsca na luźne notatki z dnia, motywujace cytaty, nowe pomysły, ksiażki do przeczytania, czy cokolwiek co przez cały czas wpada do mojej głowy :) Polecam wszystkim, którzy mają stos kolorowych karteczek z zapiskami, w końcu mam je uporządkowane w jednym miejscu i zawsze ze sobą.

    Jak znajdziesz wolną chwilę to bardzo prosimy o wpis z Twoimi sposobami na efektywne prowadzenie organizera.

    Pozdrowienia!!

    • Alina

      Myślę, że przygotuję taki wpis za jakiś tydzień, gdy już trochę dłużej tego mojego organizera poużywam. Projektując strony miałam w głowie pewien sposób ich uzupełnienia, który dla oglądających je teraz może być nie do końca czytelny…

  • Rzeczywiście ulepszona ta wersja. Bardzo fajny układ planu dnia! Tak się tylko zastanawiam… czy nie wystarczyłoby jedno logo bloga na stronę? ;)
    Poza tym jestem ciekawa gdzie dokładnie bindowałaś swój organizer? Bo na uczelni nie mam opcji bindowania metalową sprężyną, a może kiedyś mi się przyda :)

    • Alina

      Moje szablony zostały ukradzione przez inne blogerki i opublikowane jako ich własne projekty tyle razy, że powinnam wkleić to logo i osiem razy na jednej stronie. A poza tym – logo jest tylko raz.

      Co do wydruku i bindowania to zajrzyj do Technika w Bytomiu na ul.Chrobrego, bardzo miły i pomocny Pan tam pracuje.

  • Właśnie dzięki wpisowi o poprzedniej wersji organizera poznałam Twojego bloga. Jeszcze nie teraz, ale w przyszłości się skuszę na własnej roboty kalendarz.

  • Długo czekałam na ten wpis i szczerze przyznam że już przyzwyczaiłam się do poprzednich szablonów, które drukowałam sobie co kilka dni i nosiłam takie luźne kartki. Przez to, że strony są w całości szaro-białe nauczyłam się (może nie opanowałam jeszcze do perfekcji ale to już pewien sukces) używać kolorowych zakreślaczy do oznaczania różnych „części” mojego życia.
    Moja okładka czeka już zaprojektowana i osobiście chyba bardziej podobają mi się te ze zdjęć, chociaż ta Twoja też ma w sobie coś. Może następnym razem skuszę się na coś w tym stylu.
    Napewno dam Ci znać jak już wydrukuję i złożę w całość swój organizer/kalendarz :)

    Pozdrawiam :)
    Ola

    • Alina

      A właśnie, będę musiała dodać do wpisu akapit o kolorystyce, bo ktoś może stwierdzić, że to przypadek, a to przecież wszystko przemyślane :) Z tego co widziałam, to większość organizerów do wydrukowania jest kolorowa, wesoła i wogóle śliczna, a u mnie szaro-buro, ale z premedytacją, by jak najlepiej wyeksponować to, co mamy do zrobienia.

  • A.

    Myślę, że post o efektywnym prowadzeniu organizera byłby fajnym pomysłem. :)

  • margo

    Alina! WOW! Świetna robota! Dzięki!

  • Aga

    Idealnie:) Właśnie planowałam stworzyć z Twoich poprzednich szablonów, a teraz dodałaś nowe :)

  • ps. chciałam jeszcze spytać czy szablony stron tez robiłaś w corelu?

  • organizer przydatna rzecz…jednak ja zdecydowanie lubię zostawić trochę miejsca na spontaniczność, szczególnie po 20 :)

    • Mam to szczęście, że mogę sobie pozwolić na spontaniczność wtedy, kiedy mam na nią ochotę, nie tylko po 20, czy po 22 ;)

  • Super :) Już ściągnęłam i będę drukować. Ulepszenia bardzo mi odpowiadają!

  • Kasia

    Super! Właśnie czegoś takiego szukałam! ;D

  • Moim zdaniem rewelacja, chętnie sama wyposażę się w taki organizem bo jadłospis, codzienna lista to-do i plan blogowy to naprawdę coś czego brakuje w moim zwykłym terminarzu (:

  • You’re a genius and you know it. A ja właśnie przeżywam kryzys. I to nawet nie wiem jaki, bo zapomniałam słowa, którego chciałabym użyć. Kiepsko.

    • Motywacyjny kryzys jakiś? Bo nie rozumiem :)

      • Pomysłów. Mam! Brak inwencji twórczej? To się da nazwać inaczej?

        • Alina

          Znam to aż zbyt dobrze, męczyłam się tak przez dwa ostatnie miesiące ubiegłego roku. Szczerze? Trzeba przeczekać. To zawsze mija.

  • To jest genialne <3 Uwielbiam Twoje zdjęcia :)

  • Świetny jest!

    Jest szansa, że go wydrukuję, bo dalej nie znalazłam tego jedynego. W projektowanie nie chce mi się bawić, nie mam czasu (sesja </3) a mało mu brakuje do bycia moim ideałem.

  • Poprzedni organizer bardzo mi się podobał, ale ten jest jeszcze lepszy :)
    Mam już kupiony swój kalendarz, ale wykorzystam Twój organizer miesięczny i jadłospis.
    Dziękuję!

  • Kobieto! Z nieba mi spadłaś! Co prawda typowy kalendarz już mam. Jednak cały czas brakowało mi miesięcznego/tygodniowego planera recenzji blogowych. Z Twoją pomocą sklecę sobie idealny :)

    • Mam nadzieję, że ten blogowy planner mi się sprawdzi, bo w sumie w podobnych układzie notowałam sobie wszystko na kartce. Gdy publikuje się codziennie (chociaż nie tylko wtedy) dobra organizacja to podstawa. A jak się ten sposób nie sprawdzi… to już nie wiem co dalej :)

      • To z pewnością wymyślisz coś nowego! :)

  • Khaleesi

    A czy można by poprosić o pdf z organizerem z lipca? Pokochałam tam lewą dolną kolumnę, gdzie można zapisywać plany o nauce języka :) Pozdrawiam Alinko, wszystkiego dobrego dla Ciebie! :)

  • Świetnie to wymyśliłaś! Na pewno skorzystam i już planuję okładke :)

  • Daria

    moglabys powiedziec w jakim programie tworzylas te wszystkie szablony kartke do organizera? jesli jest to gdzies opisane, to sorki, ale czytalam wszystko i nie dojrzalam niestety.

    • Eliza

      podtytuł: „Strony organizera do wydrukowania” jest tam przecież od samego początku…

  • Świetny organizer, wstyd się przyznać ale codziennie sprawdzałam, czy już jest ;) Zastanawiam się właśnie, gdzie znalazłaś punkt ksero oferujący bindowanie metalowymi sprężynami. Ostatnio przeszłam cały Bytom i nie znalazłam.

    • Zapytaj na ul.Chrobrego 26, tam jest punkt ksero „Technik”, wchodzi się tak do góry po schodkach ;)

      • Ania

        A właśnie też się miałam pytać gdzie w Bytomiu taki serwis oferują :). Fantastyczna robota!
        Pozdrowienia

      • Dzięki :)

  • Po prostu genialne :) I na pewno bardzo przydatne, bo połowa sukcesu to dobry plan.
    Pozdrawiam

  • Wspomniałam o Twoim poście na instagramie i dodałam odnośniki :) Super jest ten pomysł i chyba sama tez wykonam a jako że mam drukarkę to wyjdzie mi nawet taniej:) Jak tylko uda mi się zrobić to Ci się pochwalę :)

  • Jowita

    Alinko, a czy mogłabym prosić o takie dwie szare kolumny pod planem godzinowym dnia? Albo o wskazówki, jak można je zrobić? Jeśli nie masz na to czasu oczywiście rozumiem. Piękny blog, inspiruje do bycia lepszą wersją siebie każdego dnia. Pozdrawiam!

  • Jak ja robiłam swój też miałam w planach metalową sprężynę, nawet poszłam ze swoją do punktu ale niestety się nie udało bo mieli w swojej bindownicy inny rozstaw oczek do bindowania :(

    Muszę poszukać jakiegoś punktu, który oferuje metalowe sprężynki :)

  • Organizer to podstawa w prowadzeniu bloga :) Osobiście mam wszędzie gdzie się da (nawet na pulpicie) liczne przypomnienia ;) Bardzo fajnie Ci to wyszło :)

  • Jesteś genialna i twoje pomysły również :)

  • Magda

    Bardzo podoba mi się Twoje podejście – jeżeli nie mogę czegoś znaleźć po prostu to zrobię. Naprawdę to bardzo inspirujące;)
    A tak w temacie to chyba pokuszę się o zrobienie własnego organizera, i jeżeli już nie będę miała weny i samozaparcia żeby samej coś stworzyć na bank skorzystam z Twoich szablonów:))
    Pozdrawiam buziaki;*

  • Super stronka, będę tu często zaglądała :-)

  • cymcia

    bardzo dobry układ kalendarza!!!! mi sie udało znaleźć w tym roku ten idealny :D właśnie tak na 3 dzielony, jak Twój :D

    • Paula

      gdzie go kupiłaś? :)

  • Świetna robota! I naprawdę dokłądnie opisałaś cały proces wyprodukowania własnego organizera :)

  • Świetna robota, jak nie masz czego byś chciała to zrób to sama :)
    Ja chętnie przeczytam o efektownym planowaniu czasu w Twoim wykonaniu, u mnie to trochę kuleje i może czegoś się nauczę :)

  • Jej uwielbiam twoje DIY i te wszystkie inne projekty/pomysły.. Naprawdę motywują do – że tak powiem – ‚ruszenia tyłka z miejsca’ ^^

  • Paulinka ;)

    Normalnie nie mogłam się doczekać tego posta. Jest świetny. :) Z chęcią też przeczytam post Twoich własnych sposobów prowadzenia efektywnie organizer. Ja bardzo często zapominam o tym i zupełnie nie raz nie wiem jak zabrać się do planowania dnia i czasu.Pozdrawiam ;)

  • Nieźle dopracowany organizer. Sama także co roku szukam idealnego organizera i zawsze staję na przegranej. W zeszłym roku wykonałam organizer na bazie Twojego projektu, w tym roku zrobię to ponownie :)
    BTW. Bardzo mi się podoba ten zestaw cienkopisów – możesz napisać gdzie taki dostać ? Choruje na takie cienkopisy od dawna, a w sklepach są zestawy 6-8 kolorowe…
    Pozdrawiam :)

    • Ja mam taki zestaw – 25 kolorów – jak ten: http://www.ceneo.pl/27448417

      • Dziękuję za info :) już sobie zamówiłam :D czy Ty też tak masz , że lubisz mieć wszelkiej maści przybory biurowe ? Ja mam świra na punkcie art. biurowych :)

        • Alina

          Trochę mam świra, jak widać na zdjęciach.. :)

  • Gratuluję pomysłowości. Musze przyznać, że wpadłaś na świetny pomysł z tym ręcznie robionym organizerem. Ja tez nigdy nie mogłam znaleźć w normalnej cenie fajnego organizera który też fajnie będzie wygląda. Co prawda na razie mam kalendarzyk z śliczną seledynową okładką, ale później na pewno nie omieszkam zgapić z Ciebie pomysłu. Bo jest świetny! :)

  • ANIA

    Hej, ostatnio przypadkiem trafilam na Twoj kanal, a potem tu, pozniej od razu lajknelam na FB :D jestes taka sliczna i sympatyczna, tak milo sie Ciebie slucha, ze nie mozna oderwac oczu!
    Postanowilam napisac, bo zastanawia mnie, czy byloby mozliwe wstawienie linku rowniez do okladki w kropeczki (to pewnie tyl?), ktorej widac kawalek na dole jednego ze zdjec ;) byloby super!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    • Ale wypatrzyłaś… :)
      Jutro wieczorem aktualizuję wpis i dodam obie wersje okładek w pdf, tylko muszę jeszcze odpowiednio przygotować te pliki.

      • ANIA

        :)
        tak przy okazji, glupio mi bylo napisac, ale w koncu kto pyta nie bladzi ;) bo po prostu za nic nie moge zrozumiec, jak trzeba wydrukowac i potem kserowac te kartki, zeby bylo tak dwustronnie. one nie sa przeciez zgiete na pol, rozciete tez chyba nie, wiec jak? szukalam informacji na necie, bo nigdy nie mialam stycznosci z takimi rzeczami, ale nic nie znalazlam :(

        • Aniu, okładka w kropki jest już podlinkowana we wpisie.

          Co do wydruku:
          1. Otwierasz pdf z projektem danej strony. Jeden pdf składa się z dwóch identycznych stron.
          2. Po kliknięciu „drukuj” w okienku, które się pojawia wchodzisz w opcje zaawansowane wydruku, gdy już wybierzesz odpowiednią drukarkę. Zaznaczasz wydruk dwustronny w opcji lustrzane odbicie.
          3. Rozcinasz zadrukowaną dwustronnie kartkę A4 na połowę.

          • ANIA

            Dzieki wielkie! Jestes super :)

  • Jestem pod wrażeniem! Super jest!

  • Agnieszka

    wreszcie się doczekałam :} rewelacyjny

  • Khaleesi

    Piszę jeszcze raz, bo chyba mój komentarz zaginął :) Czy można by poprosić o pdf z organizerem z lipca? Pokochałam tam lewą dolną kolumnę, gdzie można zapisywać plany o nauce języka :) Pozdrawiam Alinko, wszystkiego dobrego dla Ciebie! :)

    • Jolka

      hej, u mnie to się otwierało tak, że mogłam ze strony „lipcowej” zapisać go jako Obraz JPEG, a potem to juz normalnie drukowałam na A4

    • Alina

      Jeśli potrzebujesz plik pdf z pierwszej wersji, to odezwij się do mnie na mejla.

  • Karolina

    Idealny !!! Naprawdę powinnaś sprzedawać gotowe organizery, byłyby hitem!

  • Alina, na prawdę mi imponujesz. Musiałaś w to włożyć masę swojego czasu. Że też Ci się chciało. Zdziwiło mnie też, gdy napisałaś, że był to najbardziej poczytny post roku. Wszyscy moi znajomi korzystają z kalendarza w kompie lub na komórce – zwykle się ze mnie śmieją, gdy mówię, że ja lubię wersję papierową. Bez kalendarza chyba bym zginęła. A Twój pomysł na personalizację jest genialny! Gratuluję.
    Czekam na Twój foto-album – ciekawa jestem, jak go przyozdobisz, bo pomysłów Ci nie brakuje – może mnie zainspirujesz :D
    serdecznie pozdrawiam

  • A myslalam ze sama zalozylas sprezynę. No trudno . Ja korzystam z twojego organizatora wkladajac go w kolka od segregatora okladka to oklejona tektura . I mozna dowolnie kartki wymieniac tylko grubosc wieksza . Tylko wyglad mniej profesjonalny . Ce nie sobie taki organizer bo nie ma zdefiniowanych dni . Mozesz zawsze pominac jezeli w niedziele nic nie robisz. Dziekuje

  • Pięknie wygląda ta nowa wersja szablonu!
    Temat mnie szczególnie interesuje, bo tak jak ty w tamtym roku stworzyłam swój własny i idealny dla mnie, a w tym roku zdecydowałam się go upublicznić. I rzeczywiście wielu osobom się przydał.
    Świetnie, że dodałaś widok tygodniowy i widoki miesięczne. Nie lubię kalendarzy na cały dzień, a ten tygodniowy rozwiązuje potrzebę kilku tomów kalendarza na jeden rok.
    Btw, kiedy bedziesz mieć Disqusa albo możliwość subskrypcji komentarzy? Mam pytanie – gdzie znalazłaś punkt z metalowymi spiralami? Będę na Śląsku w lutym i przydałby mi się takowy punkt. W Krakowie nie znalazłam.
    Pozdrawiam!

    • Alina

      Kilkakrotnie w komentarzach podałam już adres – w Bytomiu na ul.Chrobrego.
      Co do Disqusa, to będę go mieć po wdrożeniu nowej wersji bloga, co mam nadzieję, że uda się załatwić do końca stycznia (3maj kciuki).

      • Ach, nie zauważyłam. Wiem, jakie to może być irytujące, jeśli kilka osób pod rząd pyta o to samo. Kusi mnie to metalowe bindowanie, ale po tym jak samodzielnie stworzyłam okładkę, nie wiem, czy chcę to rozmontowywać na nowo. Ale dobrze wiedzieć, że jest takie miejsce.
        Co do nowego wyglądu strony – czekam na niego odkąd zapowiedziałaś go w komentarzach u Michała Maja po jego zmianie, a jak wiesz, jakiś czas temu to było. No i po tym pytaniu na grupie jestem bardzo ciekawa, jaki model szablonu wybierzesz.

  • Agnieszka

    Na pewno skorzystam. Studiuję zaocznie i potrzebuję dużo miejsca przy takich dniach jak sobota i niedziela, a w zwykłym kalendarzu niestety nie ma tego, ten organizer będzie idealny :)
    A co do okładki to najprostszym sposobem jak dla mnie leniwca będzie kupić zwykły zeszyt z jakąś fajną okładką, oderwać, przeciąć i gotowe :)

  • Prostota górą! Po pierwsze gratuluję pomysłu, bo sama bym w życiu nie potrafiła zrobić takiego cuda, a po drugie to dziękuję za udostępnienie tego takim niezorganizowanym osobom, jak ja :)

  • n

    Świetny post <3

  • Sylwiaa

    Jesteś genialna!!! Mam nadzieję, że za wszystkie to dobro, którym się z nami dzielisz, zostaniesz wynagrodzona! :)) Czekam na kolejne posty i filmiki!

  • Gosia

    Zastanawiam się czy naprawdę trzeba pisać, że trzeba wziąć kąpiel albo przeczytać gazetę?

    • Alina

      To chyba logiczne, ze nie trzeba. Przeciez to tylko przyklad. Po prostu milo jest czasem zaplanowac czas dla siebie, szczegolnie jesli ma sie go niewiele.

  • dobra organizacja to podstawa! :) dziękuję za możliwość skorzystania z twoich metod ;*

  • Niesamowity! <3

  • Alina, przeszłaś samą siebie, naprawdę! Organizer 2014 będzie kolejnym najpopularniejszym postem, ja Ci to mówię

  • Od początku stycznia codziennie sprawdzałam czy jest już nowa wersja organizera, ponieważ poprzednia bardzo przypadła mi do gustu. :)
    Postanowiłam że lekko przerobię te strony „pod siebie” (trochę inny układ, własne logo) I na pewno opublikuję na swoim blogu. Nie zapominając oczywiście o linku do Twojego organizera bi w końcu to Twój pomysł a nie lubię sobie czegoś przypisywać. Jeśli chcesz to np na maila wyślę Ci link do posta na ten temat.
    I gratuluję pomysłowości!
    Codziennie czekam i sprawdzam czy jest nowy wpis.
    Pozdrawiam, Karo

  • Czytelniczka

    A co jeśli w mojej miejscowości nie ma punktu ksera i nie mam jak tego zbindować ?

    • Eliza

      można na początek poradzić sobie np. jak dziewczyny z komentarza nr 23 i 65 :)) to całkiem fajny i prosty pomysł

  • Karina

    Nie wiem dlaczego, ale nie mogę pobrać pliku pdf. Ani jak zaloguję się na twittera ani na facebooka. Czy jest jakiś inny sposób? Bo organizer świetny, poprzednim też się inspirowałam, a już mi się kończy i chcę wydrukować kolejny.

    • Alina

      Nie wiem skad ten problem, bede starala sie to naprawic wieczorem, jak cos, to pisz na mejla.

  • Paula

    Hej ! Mam problem nie mogę ściągnąc tego pdfa zarówno przez facebooka jak i twittera.. udostępniam wszystko i twittera nie przekierowuje,a przez facebooka pokazuje się komunikat : O nie, coś poszło nie tak!
    Aby pobrać plik za pomocą Facebooka musisz wyrazić zgodę
    na opublikowanie wiadomości o pliku!” A wyrażam zgodę i chcę już udostępnić plik.. ;/

    • Alina

      Napisz do mnie na mejla :)

  • A

    Ja drukując poprzednią wersję postawiłam na metalową sprężynę i jest naprawdę trwała, wygląda estetyczniej, a do tego często jest wybór koloru sprężyny – można dopasować do swojego projektu okładki ;) Wydaje mi się, że najłatwiej taką usługę znajdziemy w drukarniach, które oferują druk materiałów reklamowych etc

    Organizer pierwsza klasa :)

  • Ja również niejako zostałam zmuszona do zaprojektowania własnego kalendarza :) Kilka tygodni temu, w czasie lunchu wybrałam się do pobliskiego Easona na polowanie. Moim celem był oczywiście organizer. Niestety, jestem dość wybredna i nie udało mi się znaleźć czegoś, co w 100% odpowiadałoby moim wymaganiom. Zabrałam się więc do grzebania w Internecie i „projektowania” mojego idealnego plannera, którego mogłabym używać między innymi do:
    – planowania danego miesiąca (kalendarz roczny),
    – rozpisywania zajęć w danym tygodniu (np. tygodniowa rozpiska postów),
    – planowania dnia (co do godziny – tego będę używać głównie w pracy),
    – szczegółowego planowania wpisów na bloga (uhuhu brainstorming!),
    – śledzenia swoich poczynań na blogu (statystyki – tak, żeby wiedzieć, jak idą postępy),
    – checklist (odhaczanie rutynowych blogowych „czynności”).
    Pliczki wrzuciłam do siebie na bloga. Odbiegają nieco od tych, zaproponowanych przez Ciebie, ale najważniejsze, by się sprawdzały :)
    Pozdrawiam cieplutko :D

    • Alina

      Grunt, to znaleźć własne rozwiązanie. Przeglądałam Twoje tabelki – wiesz, nigdy nie przyszło mi do głowy, by planować godziny nocne :D Też zaczynam powoli myśleć o jakimś rozwiązaniu z segregatorem, ale nie natknęłam się jeszcze na odpowiedni.

  • Iza

    Czy ukaże się filmik na twoim kanale dotyczący tego Kalendarza ? + Świetny Kalendarz .

    • Alina

      Tak, planuję filmik o organizacji czasu i o organizerze również :)

      • Jestem nocnym zwierzątkiem, stąd też zdecydowałam się na dodanie kilku godzin do „tabelek dziennych”. Notki na bloga planuję zazwyczaj w późnych godzinach. Tak jak mówisz – u każdego sprawdza się coś innego Pozdrawiam cieplutko :)

  • Ania

    „Aby pobrać plik za pomocą Facebooka musisz wyrazić zgodę
    na opublikowanie wiadomości o pliku!” – ten komunikat pojawia się jak próbuje pobrać organizer. Co dziwne wszystko starałam się robić krok po kroku. Co muszę zrobić, żeby „wyrazić zgodę na opublikowanie wiadomości o pliku”?
    PS, Od razu się w nim „zakochałam”

    • Alina

      Spróbuj jeszcze raz, podmieniłam „przycisk”, nie wiem dlaczego tamten przestał działać.

  • Anita

    Alinko, Twój organizer naprawdę robi wrażenie! Włożyłaś w niego mnóstwo pracy, ale efekt jest naprawdę świetny! Jest mega dopracowany.
    Pozdrawiam. :)

  • pomysłowa z Ciebie dziewczyna! ja na pewno skorzystam, a jak w końcu się za to wezmę to na pewno opublikuję na blogu wpis i, oczywiście, zalinkuję do Ciebie :)

  • Kasia

    Strasznie podoba ni się twój blog. Coraz lepszy jest kalendarz! Za rok też będzie nowa wersja?

  • Dorota ;)

    Organizer to bardzo przydatna rzecz więc warto się w coś takiego zaopatrzyć ;) Nowa wersja bardzo mi się podoba ;) Pozdrawiam.

  • Alina dopiero co trafiłam na Twojego bloga i już zostanę – na stałe :). Szkoda, że nie zdążyłam na konkurs, ale następnym razem.

    Ja pod koniec roku biegałam po sklepach w poszukiwaniu organizera dla kobiety, która prowadzi własny biznes i również go nie znalazłam. A że uwielbiam robić przeróżne projekty, to tak jak Ty stworzyłam sobie swoje szablony i również złożyłam swój organizer. Teraz tworzę dla mojej córy i jej koleżanek, którym pomysł przypadł do gustu.

    Bardzo podobają mi się Twoje strony z planem miesiąca i stwierdziłam, że połączę swoje strony z Twoimi i powstanie misz masz przedsiębiorczo – dizajnerski :)))

    Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za wiele pomysłów, już planuję przemeblowanie w kuchni :P

  • Przed początkiem roku też projektowalam własny organizer, tak aby mieć miejsce na zapisywanie wszystkich potrzebnych mi rzeczy. W dużej mierze sugerowalam się twoim poprzednim wpisem :))

  • Karolinantonina

    ojj ale mnie zainspirowałaś kochana!!! Jak tylko uporam się z sesją, biorę się za sklecenie wszystkich tych kartek i w końcu będę bardziej zorganizowana :) mój chłopak zajmuje się grafiką komputerową, może pomoże mi stworzyć jakąś fajną okładką :D

  • Świetny, czekałam na niego ;) Po weekendzie biorę się za drukowanie!

  • Właśnie ostatnio miałam podobną myśl, aby zaprojektować swój własny kalendarz :)

  • Ze względu na chwilowe unieruchomienie znowu zdecydowałam się na zakup gotowego kalendarza. Muszę jednak przyznać, że jest on chyba najlepszy jaki do tej pory miałam. Plan godzinowy od 6 do 21 osobne miejsce na notatki, przypomniajki, każdy miesiąc zaczyna się kartką z miesiącem na jednej stronie. Poprostu udało mi się :)

  • O rany, nie widziałam poprzedniego, ale ten ma co najmniej kilka wspaniałości, których zawsze szukałam. Jutro na spokojnie zabiorę się za szczegółowe oględziny.

  • PODZIWIAM!

  • Jutro drukuję swój własny organizer w pracy… Tak cichaczem, żeby szefostwo nie zobaczyło :D. Jest idealny ;). A powiedz mi jeszcze, może nie doczytałam… Ta okładka to jest na papierze fotograficznym czy na tekturce? Na czym ją najlepiej wydrukować?

    • OK, OK, znalazłam już informację na ten temat, jakoś to przegapiłam, przepraszam :). Zastanawiam się tylko czy i ile kosztowałoby wydrukowanie okładki na takim śliskim materiale. Orientujesz się może czy jest to w ogóle możliwe w detalu? :)

      • Na śliskim papierze? To chyba tylko na fotograficznym. Najgrubszy, jaki mieli u mnie to zwykły 350g.

  • super organizer! świetnie wygląda :)
    Bardzo lubie robić takie rzeczy własnoręcznie, ale gdybym nawet zrobiła taki organizer nie miałabym motywacji do prowadzenia go :(

  • Z pewnością wykorzystam ten pomysł :)

  • Organizer świetna sprawa:) jak zawsze wszystko dopracowane na ostatni guzik:) póki co ma swój kalendarz, który się rewelacyjnie sprawdza, ale opcja na przyszły rok jest :)

  • Ada

    A te kartki z tym planem dnia itd., to Tobie to drukowali normalnie na miejscu czy w domu sobie to musiałaś sama robić ?

    • Kasia

      To jest dokładnie przez Alinę opisane. Naprawdę.

  • trisz

    Super organizer. Mam pytanie związane z prośbą. Czy dałabyś radę zmieścić na jednej stronie dwa dni, nie jak teraz, jeden? Nie jest mi potrzebne tyle miejsca na notatki :)

  • Khaleesi

    Alinko! Ja troszkę nie na temat – czy mogłabyś mi polecić 2-3 blogi po angielsku do szlifowania języka? Z Twojego postu o nauce języka przeglądam blog Zoelli, nie czuję się jeszcze na siłach oglądać vlogów. Pozdrawiam :)

    • Z angielskojęzycznych blogów lubię np. a Beautiful Mess, Maiedae, Elise Blahę.

  • Kasia ;)

    Gdzie kupujesz te takie różne karteczki do przyklejania ? :)

    • Najczęściej sklepach papierniczych i marketach.

  • paua

    W jakim programie zaprojektowałaś okładkę?

    • Wszystko jest napisane we wpisie. Dlaczego nie czytacie ich przez skomentowaniem?

  • Coraz częściej myślę o spersonalizowanym organizerze, bo klasyczne kalendarze nie do końca się sprawdzają.

  • Fantastyczne rozwiązanie :)

  • Wspaniale to wygląda, chyba skorzystam z tych szablonów :)

  • Katarzyna

    opublikowałam post a pdf brak – może podeślesz na maila ?

    • A kliknęłaś w przycisk „ACCESS? Bo dopiero wtedy zaczyna się pobieranie pliku.

  • Iza

    Organizer jest świetny !! Ale nurtuje mnie jedno pytanie, a mianowicie: Jeśli wydrukuje np plan miesiąca dwustronnie i będę go mieć po dwóch stronach to tak jakby dwa miesiące, no i nwm czy chodzi o to żeby od razu dwa miesiące planować, czy jeden ma zostać pusty, czy może trzeba wydrukować z jednej strony plan miesiąca a z drugiej już coś innego ? W sumie to samo z planem tygodnia.. Jak to jest ?? :)

    • To zależy od Twoich upodobań. Alina podała strony do wydrukowania ale personalizacja polega na tym, że dostosowujesz coś do siebie. Wszystko zależy na jakim układzie będzie Ci wygodniej planować. Wypróbuj kilka stron tak a kilka inaczej. Dostrzegaj co Ci przeszkadza a za jakiś czas zastosuj zmiany.

  • Jesteś niesamowita! Nigdy by mi nawet do głowy nie przyszło, żeby własnoręcznie zrobić taki kalendarz. Już jakiś czas szukałam idealnego kalendarza dla siebie, ale niestety nie znalazłam. Twój tutorial bardzo mi pomógł. Jestem meeega wdzięczna :D

  • Livia

    Napisałaś ten post w idealnym momencie, bo właśnie zbierałam się za drukowanie takiego z pierwszej wersji. Jedyne, czego mi tam brakowało, to widok tygodnia, więc super, że to dodałaś. Teraz myślę, że oprócz tych widoków tygodnia/miesiąca itd. jak dla mnie powinien pojawić się też mini kalendarz całego roku (+ np. przyszłego, taki z typowych organizerów (np. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSUdaFUGqy5W_xNRqazj4dC5XQUYcSVWIeWMg9s-j3Du6hE7dHkJA), bo np. ja lubię sobie w takim widoku zaznaczać egzaminy :)

  • Czytelniczka

    A jeśli mogę poznać tą tajemnicę, to gdzie projektowałaś swój organizer ? :)

  • Gosc

    Powinnas to opatentowac i sprzedawac :)

  • Karolina

    Czy mogę prosić o adres lub nazwę drukarni w której zrobiłaś metalowe bindowania?

    • Bytom, ul.Chrobrego 26.

  • Trafiłam na Twojego bloga w lipcu szukając organizera jednak ostatecznie nie pobrałam Twoje, a porwałam się na stworzenie swojego, który nie do końca był wygodny. Teraz startuję z Twoim. Właśnie się drukuje.

    Pozdrawiam.

  • Super organizer, niestety już kupiłam, więc przez rok będę się musiała przemęczyć. Pzdr. :)

  • Ania

    Super! Kupilam juz moj organizer, ale kolejnym razem skorzystam z Twojego! Wkradl Ci sie maly blad w nazwe programu podejrzewam;) corel draw a nie coral;p

  • LadyAsh

    Wrzuciłam link do Twojego organizera na swojego facebooka, jak dalej postępować, żeby ściągnąć wersję pdf?

    • Czy kliknęłaś w przycisk Access, w tym okienku, które wyskoczyło?

  • ile

    Ile by kosztował taki organizer czasu gdybyś jednak zdecydowała robić i sprzedawać takie organizery . No i oczywiście bym chciała ci napisać o tym co myśle na temat wpisu :)
    Dobrze mi sie czytało twój wpis . Myśle że to był dobry pomysł aby zrobić władny organizer czasu :)
    Bardzo mi sie podoba twój organizer :)
    Pozdro Aleksandra K.

  • Ech jak już wspomniałam wyżej chce zrobić ten kalendarz i dzisiaj się za niego wzięłam Niestety nie wiem czemu wydrukowało mi wszystko w kolorze takiej lekko zgniłej zieleni zamiast szarości:( Będę walczyć uparcie i mam nadzieję że coś mi wyjdzie ale nie wiem czemu to nie jest u mnie szare:(

  • Świetne :) Jak tylko skończy mi się obecny kalendarz przygotuję sobie kolejny własnoręcznie !

  • ja swój, co prawda kalendarz, nie planer, już mam, ale planuje coś super extra na przyszły rok i mam nadzieję, że mi się uda:))

  • Asia

    Świetny! Z jakiej korzystałaś czcionki?

  • Wiktoria

    Można wiedzieć czy sama, tak równo przecinałaś kartki na pół.? ;)

  • Dziękuję, przyda się bardzo :)

  • O kurcze!! Extra..

  • zostałam mega zainspirowana :D przepiękny projekt! bardzo się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga (przez YouTube) bo bardzo mi się podoba i będę zaglądać :) z Twoich szablonów przygotowałam sobie notatnik, który możesz zobaczyć u mnie na blogu :http://fitnessowaviola.blogspot.com/2014/01/projekt-diy.html

    wielkie dzięki za udostępnienie szablonów i to z pewnością nie ostatni notatnik, jaki zrobię :)))

  • Oliwia :D

    Gdzie kupujesz te karteczki kolorowe, długopisy itd… ? :3

    • W sklepach papierniczych i marketach.

      • Oliwia :D

        Na pewno poszukam :) Bardzo przydatne są :)

  • Dopiero wczoraj natrafiłam na poprzednią wersję organizera a dziś na tą. Powiem jedno również zawsze miałam problem z doborem kalendarza ale nauczyłam się go prowadzić regularnie od 1 gimnazjum i teraz gdy nie mam go przy sobie ginę we własnym świecie pomijam fakt, że wydaje fortuny na kalendarze, żeby spełniały moje oczekiwania ;/
    Dzięki Tobie mało kreatywna ja wzięłam się dziś za projektowanie własnego organizera, z pozoru będzie trochę podobny do twojego bo podoba mi się obecny układ ale nieco dodam od siebie i pozmieniam wg własnych potrzeb :) treningi zapisuje w kalendarzu od Ewy Chodakowskiej ale kartka na jadłospis jak najbardziej na tak :) oczywiście jeszcze po swojemu ją przerobie :)
    Super opcja, że właściwie okładkę mogę zaprojektować sama jak znam siebie będzie to mnóstwo o ile zmieszczę zdjęć ze znajomymi bo lubię się takimi rzeczami otaczać :)
    Teraz tylko pozostało mi zaprojektować go do końca i zapytać w moim punkcie ksero lub znaleźć taki, żeby zbindowali (tak to się pisze?) kartki na cały rok ;) wiele rzeczy muszę planować z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem więc opcja 3 miesięcy w organizerze dla mnie odpada :)
    I na końcu chciałabym Ci podziękować za tak wspaniały pomysł :)
    Dużymi krokami zbliżam się do ferii, na kartce mam całą listę rzeczy, które chce przez te dwa tygodnie zrobić, jedną z nich jest oczywiście zająć się moim blogiem i tam umieścić notkę o własnym organizerze DIY gdzie znajdzie się link do twojego bloga, sądzę, że na moim Instagramie też wrzucę zdjęcie efektu :) A kolejną rzeczą, którą mam w planie to przeczytać Twojego bloga w poszukiwaniu dalszych inspiracji ♥
    Pozdrawiam Monika, Lejdziakowa ♥

  • Motylek09

    Dziękuje bardzo za udostępnienie takiego przejrzystego organizera :) Od kilku dni nadrabiam wszystkie Twoje filmiki. Ja swój organizer umieściłam w starym zeszycie z kółeczkami :P Dziurkaczem wycięłam dziurki :) I przy drukowaniu w domu wyszło o wiele taniej :)

  • Rewelacja dziewczyno! Jesteś moim guru, że na to wpadłaś:)!
    Ja osobiście jestem maniaczką różnych kalendarzy, terminarzy czy agend- jest w nich całe moje życie i mój cały „mózg operacyjny” z procesorem włącznie:P. Ciężko jednak jest znaleźć taki, który by mi odpowiadał w 100%. Tutaj brakuje mi jeszcze jedynie stron w stylu „pomysł na przepis”- bo takowe wpadają czasem do głowy znienacka lub chociażby „pomysły, notatki”, w każdym razie coś w ten deseń:)
    Uśmiecham się więc do Ciebie szeroką paszczą i liczę, że w następnym wydaniu może uda się dodać takowa stronę:).
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję!!! Strony już są wydrukowane, docięte gilotyną i poukładane, zaraz idę bindować:)

  • klaudia

    czy ty wszystkie szablony drukowałaś po jednym dniu czy jak ?

  • Kamila

    Cześć! Mam pytanie, właściwie to kilka. Chcę sobie stworzyć organizer taki sam jak Twój. I tak mam sobie wydrukować strony w domu na zwykłej drukarce potem iść do punktu ksero i zbindować tak? A jeśli chodzi o okładkę to mam plik przenieść na pendrive a potem do punktu ksero zeby mi wydrukowali czy jak. Nie bardzo też rozumiem jak zrobić żeby ta okładka była twarda. czy to zasługa tylko papieru w punkcie ksero. Proszę o odpowiedź.

  • Zuza

    Hej :)
    Świetny pomysł na zrobienie własnego organizera i świetne wykonanie! Ja niestety nie orientuję się w robieniu takich rzeczy, więc na 100% swój nie mam co liczyć. Ale ten na pewno wykorzystam, więc dziękuję bardzo! Mam jedynie jedno pytanie.. Jak są ułożone strony w Twoim organizerze? W jakiej kolejności? Starałam się dojść do tego po zdjęciach, ale nie wyszło :P Gdybyś więc mogła udzielić mi tej informacji byłabym baardzo wdzięczna :)
    Blog wspaniały, czytam w wolnych chwilach i na maxa się inspiruję tym co robisz. Jako amator fotograf nie mogę też nie zwrócić uwagi na te piękne zdjęcia, które na prawdę zachwycają. Trzymaj tak dalej!
    Pozdrawiam.

  • Ania

    Hej, bardzo mi sie podoba ten organizer ale niestety nie mam ani twitter ani facebooka. Moglabym mimo to w jakis sposob dostac ta pdf. datej ? bylabym vardzo wdzieczna !! Pozdrawiam Ania

  • PIĘKNY!!! Jak tylko będę w centrum miasta to drukuję! W tym roku kupiłam malutki kalendarz bo duże wersje były niewystarczające, Twoje dzieło idealnie spełnia moje oczekiwania. Dziękuję!!!

  • Ha! Zabieram pomysł :) ja bym miała problem z wpisaniem plan zaplanowania planowania wymyślenia jaki rodzaj planera by mi się w ogóle przydał :P dzięki, perfekcyjna dziewczyno! Kawał dobrej roboty. Wrzucę fotę na insta jak już wydrukuję. Tschüss!

  • Dziękuję Ci za inspirację, otworzyłaś mi oczy i zmusiłaś do wykombinowania własnego planera. Dziś opublikowałam efekt- http://taste-eat.blogspot.com/2014/02/planer-dla-bloggera-i-nie-tylko-gotowa.html

    Jeszcze raz dziękuję:)

  • aga

    super organizer :) można jeszcze poprosić o szablon okładki organizera bo mi się strasznie podoba i ten tytuł na nim designyourlife :D

    • Ola

      szablon także jest podany pod nagłówkiem „WYDRUK OKŁADKI”

  • Ola

    Super organizer! czy mogłabyś dodać link do pobrania na tył okładki? Ponieważ jest dodany tylko przód a chciałabym aby na tyle nie było tego napisu w kółeczku.

  • Klaudia

    Też jestem zapominalska ale dzięki twoim szablonom stworzyłam sobie wymarzony organizer.

  • aga

    jaki jest najlepszy materiał na okładkę czy coś ? :)

  • Agatero

    Witam, jak pociełaś tak równo te kartki? :) pozdrawiam!

  • Eva

    Witam Cię Alinko :) Stworzyłam sobie tabelkę w Wordzie idąc Twoimi śladami. Ciekawi mnie jak to zrobiłaś, że zmieściłaś na jednej kartce A4 aż 4 dni? Na to wygląda, że musiałaś zmieścić obok siebie dwie tabelki. Ja również próbuję tak zrobić i mi nie wychodzi, bo one nie chcą stać obok siebie. Ktoś pomoże? Będę bardzo wdzięczna… :)

    • Eva, nie bardzo rozumiem Twoje pytanie…

    • MsFuggy

      Zrób 2 kolumny i strona podzieli się na pół, wtedy będziesz mogła skopiować tabelkę i na jednej stronie będą dwie, o to chodzi?

  • Eva

    Jak masz tabelkę to drukujesz ją dwustronnie, tak? Na pierwszej i na drugiej stronie, więc powinnaś mieć w sumie dwie, a Ty wydrukowałaś na jednej kartce cztery. I pytam jak to zrobiłaś.

  • Sylwia

    w jaki sposób po wydrukowaniu przecięłaś tak równo kartki? Czy oferują taką usługę w punkcie ksero, czy zostają mi nożyczki w domu?

    Proszę o podpowiedź:)

    • MsFuggy

      oferuja, gilotynke :D

      • Sylwia

        dziękuję bardzo:)

  • Karolina

    Hej, strasznie podoba mi sie twoj pomysl z wlasnymi szablonami czy moglabys powiedziec krok po kroku w jakim programie go zrobilas?;>

  • Eva

    Tak, dziękuję Ci za odpowiedź.

  • Anja

    Robiłam wszystko wg. instrukcji i nie mogłam pobrać…

  • Naprawdę fantastyczny pomysł z takim organizerem idealnym „pod siebie”. Ja co rok szukam odpowiedniego i kończy się na zakupie jakiegoś beznadziejnego gotowca ze sklepów w możliwie jak najniższej cenie. Druga strona medalu – bardzo mało wpisuję do takich organizerów/kalendarzy. Moje życie jest na tyle, niestety, nudne i przewidywalne XD Ale w przyszłym roku chętnie spróbuję. Mam sporo czasu na zaprojektowanie własnego :)
    Świetna inspiracja!

  • Agnieszka

    A jakie dałaś marginesy w corelu ? :) Bo robię sobie własne stronki ale nie wiem jakie dać. Pozdrawiam :)

  • Wiktoria

    Szkoda że nie zdecydujesz się na sprzdawanie organizerów, napewno bym kupiła poniważ nie potrfię zrobić sobie sama, ze względu na to że nie wiem gdzie w moim mieście można zabindować kartki.
    Jeśli jednak zdecydujesz się na robienie i sprzedawanie organizerów napewno kupię i nie tylko ja : ) Jak narazie to będę musiła sobie poczekać na swój własny organizer ;< Jesteś świetna ^^
    Pozdrawiam ;*

  • Witam,
    super pomysł, choć jak na razie nie zebrałem się w ogóle, by coś takiego zrobić a chciałbym, najgorsze chyba to wycinanie – bo nie wiem czy wyjdzie mi to tak równo by można to dobrze zbindować. Ale na allegro znalazłem fajną opcję … linku nie będę może podawać – ale tylko jedną taką ofertę widziałem. Niestety format a6 ale małe też ładne. Chodzi mi konkretnie o ulotki a6 1000 szt w cenie 30 zł z przesyłką – myślę, że cena nie wygórowana a kartki „główne” można zrobić w ten sposób (heh- może trochę i to pójście na łatwiznę) i wtedy reszte już można sobie dodrukować, a jak zajdzie potrzeba wziąć kilka kartek i zbindować. Cena przy a5 jest już dość wysoka bo chyba z ok 70 zł

  • WRESZCIE się zabrałam za przygotowanie wpisu, gdzie chwalę się organizerem twojego projektu :)
    http://m-ortycja.blogspot.com/2014/03/diy-organizer-wedug-projektu-z-design.html

    Ten planer jest IDEALNY! Dzięki Ci bardzo, wreszcie jakoś sensownie ogarniam wszystkie swoje zajęcia i moja produktywność wzrosła ;)

  • napewno zrobie1

  • Ika

    Naprawdę świetny i oryginalny pomysł!

  • martuuśka

    Czy sama wycinałaś strony? Niestety nie jestem zbytnio plastyczna i nie wychodzi mi to równo… :<

  • Marta

    Jestes niesamowita! Dzieki Tobie planuje juz swoj organizer. Korzystam z Twoich rad, jestes bardzo kreatywna. Mam prosbe, chcialabym zeby organizer otwieral sie w orientacji poziomej A5. Zagubilam sie z tego powodu.Czy mozesz mi podpowiedziec nA KARTCE a4 umiescic 2 do organizera? Wstawialas pole tekstowe?
    Bardzo prosze o pomoc:*

  • Zapraszam do zapoznania się z naszą stroną nawiązująco do tematu witryny …
    jsdesigntechnology.pl
    Serdecznie zaprasza
    JS Design Technology

  • RR

    Alinko, opublikowałam post na fb, kliknęłam wszystkie kroki po kolei, ale serwis żąda ode mnie nr telefonu i 3 smsów po 6,15 zł każdy :-\ Na tym nie koniec – serwis chce potem regularnie spamować smsami. No i oczywiście nie udało się pobrać pdf-ów… Ktoś miał podobną sytuację?

    • Odezwij się na mejla :)

  • Bardzo podobają mi się strony na plan bloga! Na pewno się przyda!

  • Marysia

    A w jakich ilościach drukowałaś poszczególne strony?

    • ola

      także jestem ciekawa

    • ola

      także jestem ciekawa tego :P

  • ola

    mam pytanie co mogę mieć zamiast planu blogowego ?

  • Kama

    Dziękuje, bardzo mi pomogłaś :) mam bardzo napięty grafik i teraz będę miała to wszystko rozplanowane :D

  • Świetne! *.*
    Też chce taki zrobic. Jestes boska!! :D
    Jednak mam pytanie. Nie wiesz ile okolo kosztuje grzbiet plastikowy do papieru? :)

    Z góry dziekuje. ;)
    Pozdrawiam :>

  • neellyy

    Jak zrobić żeby to było na kole tak jak Ty masz na zdjęciu ? :D Pozdrawiam

  • kasia

    hej kochana! jestem pełna podziwu dla tego co robisz, zaczęło się od organizera i razem z nim zachęciłaś mnie do tworzenia, projektowania swojego życia i bycia kreatywną na nowo za co Ci strasznie dziękuje;*

    właśnie zaczynam projektować swoją okładkę i powiem Ci szczerze że niesamowicie dużo radości mi to sprawia!

  • emilia

    Jakiej czcionki używałaś?

  • Marta

    Czy pojawi się jeszcze jedna wersja organizera do wakacji?

    • Nie, raczej nie :) A masz jakieś propozycje odnośnie tego jak powinien on wyglądać?

  • Kasia

    Nie potrafie sobie poradzić ze zrobieniem do tego planu lekcji, pomożesz mi ? :)

  • Super pomysł! Szczerze mówiąc najpierw znalazłam i przeczytałam ten post a potem zabrałam się za wcześniejszy wpis o organizerze, ale rozmyśliłam się przed połową, bo stwierdziłam, że ten jest o niebo lepszy! Czekam na posta o użytkowaniu kalendarza :)

  • Kiniaa

    Świetny pomysł!!! Mam tylko jedno małe pytanie, a mianowicie w jakim programie projektowałaś swoje kartki do organizera? Sama chciałabym spróbować i zrobić swój własny projekt. :)

    • Iza

      Kartki i okładkę zrobiła w Corelu, poczytaj dokładnie post :)

      • Kiniaa

        Aaa dziękuje :) Myślałam że samą okładkę tam projektowała.

  • Marsinka

    po prostu kocham Twojego bloga!

  • Oliwia

    W jaki sposób są ułożone strony ? Planuje niedługo oddać swój do wydrukowania po małych przeróbkach … i zastanawiam się jak to powinno być wydrukowane żeby dało się to ładnie złożyć

  • Oliwia

    W jakim programie jest robiony ?

    • Alina pisała w poprzednim organizerze, że strony projektowała w Wordzie, okładkę w Corelu. Tutaj chyba też się nic nie zmieniło.

      • No właśnie :) Powiem więcej: tutaj to również jest w poście NAPISANE.

  • Harcerka

    Alinko, mam pytanie. Wyczytałam w poście, że okładka jest wydrukowana na papierze o gramaturze 350, ale czy laminowałaś go jeszcze potem żeby był taki trwalszy czy to już jest raczej nie potrzebne?

  • Podoba mi się Twój organizer tak, że postanowiłam zrobić swój :) Co prawda nie mam takich zdolności w obsłudze programów graficznych, ale zwykły Word też dał radę. Ja zamiast bindowania wrzuciłam kartki do segregatora i dołączyłam tam kilka koszulek np. na paragony (co miesiąc robię analizę wydatków) czy na sprawy okołozdrowotne – skierowania, odpisy leków… Do okładki przykleiłam klejem karteczki post-in aby mieć je zawsze pod ręką. Zgapiłam twój pomysł na oznaczanie kolorami, ale podzieliłam to na pracę, studia, sprawy osobiste i korepetycje.
    Dzięki za pomysł i inspirację!

  • Natalia

    Ja dołączam się do pytania o czcionkę.
    Chciałabym też wiedzieć jak poukładałaś strony, bo przejrzałam wszystkie posty i filmiki na yt o wszystkich organizerach i się nie doszukałam.
    Mój organizer na razie wydrukowany z Twoich wzorów, natomiast pracuję nad swoim własnym, żeby był dopasowany do mnie w 100%, jak skończę to na pewno pochwalę się jak wyszło.
    Wielkie dzięki, za ten post bo dzięki niemu i zoptymalizowaniu organizacji może w końcu nie będę biegała jak dziecko i spóźniała się non stop na wszystkie zajęcia :) Może nawet uda mi się jakoś pogodzić pracę ze studiami…

    Pozdrawiam serdecznie i wielkie dzięki :)
    Natalia.

  • Kinga

    wlasnie sobie zrobilam organizer :D kosztowal mnie 7 funtow za 100 stron z okladka i folia ochraniajaca i jestem bardzo zadowolona :D a plan tygodnia i miesiaca bede uzywac w domu w widocznym miejscu coby mezowi sie nie zapominalo :) dziekuje Alina :*

  • Tak mnie zafascynowałaś swoim organizerem, że postanowiłam zrobić swój. Jesteś mistrzem projektowania w Wordzie, ja nie dawałam sobie z tym rady. Teraz czeka mnie szukanie miejsca w Krakowie, gdzie blindują metalową sprężynką. Mam nadzieję, że zmobilizuje mnie to do efektywniejszej pracy!

    • I co, znalazłaś? Bo teraz ja zastanawiam się gdzie wydrukować swój :D

      • Krupnicza 34, ale tam tylko plastikowe. Albo kseropak, niedaleko Dworca Głównego – tam robią bindowanie metalowym, ale tak do 100 kartek. Można wczesniej na maila wysłać co i jak, ale lepiej pójść i wtedy tłumaczyć żeby źle nie wydrukowali.

        • O, dziękuje Ci bardzo :D

  • Nikola

    Witam :) Mam pytanie czym robi Pani takie piekne zdjecie np.tego organizera.?

  • Alina bardzo ciekawy ten pomysł ale zabrakło tam notatek moim zdaniem jest wspaniały ale nie ma notatek a jak jest ten plan blogowy to ja go nie mogę użyć bo ja bloga nie mam i mi sporo stron odpadnie.Mi się podoba.I czekam na odnowioną wersję :)

    • Pamela

      do notatek to można przecież czyste kartki użyć, nie? ja sobie dopięłam po prostu tyle ile potrzebowałam ;)

    • Patrycjaaa ;)

      Ja plan blogowy na paincie zmieniłam na plan lekcji. Jak? A mianowicie:
      1. Równo wygumkowałam „… BLOGOWY” i „przygotować!”. („Pamiętać” zostawiłam bo tam będę zapisywać sobie jakie ćwiczenia mam zadane z czego lekko ołówkiem.
      2. Wypełniłam białe pozostałości po gumce na paincie szarym kolorem.
      I już ;) Mam nadzieję że pomogłam. Mogłabym wstawić zdjęcie, ale nie da rady go tu wstawić.

  • Hej! Zamiast bindowania kalendarza polecam też użycie plasikowego grzbietu, bardzo łatwo jest wymienić kartki na nowe, a jak coś nam nie pasuje, po prostu wyjąć jednym ruchem.
    Swietny plannner! Gratuluję :-)

  • Bardzo podoba mi się ten organizator :)

  • DZIĘKUJĘ CI ZA CUDOWNY ORGANIZER! :) Wprawdzie służy mi nieco inaczej, bo do planowania treningów :) Strona z planem miesiąca okazała się idealna, dużym plusem jest to, że jest szary i można go edytować w programach graficznych, by zmienić kolor, mój ulubiony to fiolet i róż :) Jeszcze raz dziękuję za kawał dobrej roboty :*

  • dziękuję Ci ślicznie za kolejny pomysł na terminarz…

  • Omademonsiflore

    Hej, właśnie wykorzystałam Twoje szablony do organizera, świetna sprawa! Dziękuję za inspirację :)
    Jeśli mogę, to dorzucę jedną uwagę – idealnie by było, gdyby szablony miały taki pasek do przecięcia na środku strony. Wtedy jest większe prawdopodobieństwo, że wszystkie kartki będą w miarę równo przecięte ;)

  • Patka

    Super strona i super pomysły!
    Gratulacje i ukłony dla autorki tegoż bloga!
    Tak nie wiele potrzeba do szczęścia…
    Liczę na więcej tego typu wpisów! :)
    Pozdrawiam!:)

  • ziomekos

    Mam pytanie, w czym zrobiłaś ten organizer, w jakimś programie graficznym typu Photoshop, czy może w Wordzie? Proszę o odpowiedź, bo chciałbym sobie zrobić podobny, ale z własnym logiem. ;)

    • Pamela

      a czytałes opis, czy tylko obejrzales obrazki…?

      • ziomekoss

        Po pierwsze moja droga nie stawia się kropek przez znakiem pytajnikiem. ;) Po drugie zdanie zaczyna się wielką literą, po trzecie w opisie nie ma nigdzie sprecyzowane w jaki sposób została wykonana szata graficzna. Co mi z tego, że są wersje *.jpg, *.pdf jak nie ma sprecyzowane w jaki sposób coś takiego wykonać. ;)

      • ziomekoss

        Oczywiście cały czas mówię o wersji cyfrowej, a nie fizycznej. Dodaję, bo pewnie nie będziesz wiedzieć o co mi chodzi. ;)

    • Kochani, w czym problem?
      Napisałam przecież:
      „Strony organizera tym razem zaprojektowałam w programie Corel Draw (wersja pierwsza wykonana była w Wordzie i oparta na odpowiednio sformatowanej tabeli). Teraz potrzebowałam większej różnorodności”.
      I dalej:
      „Okładkę zaprojektowałam w programie Corel Draw. Jej wielkość dostosowałam do formatu A5 i wydrukowałam na kartce o formacie A4 (takiej grubszej – o gramaturze 350), a następnie wycięłam”.

      PS.
      Na tym blogu nie prowadzę instruktażu z projektowania w programach graficznych.

  • Klaudia

    Napiszę szczerze :) Bardzo podoba mi się twój organizer. Sposób w jakim go wykonałaś jest powalający. Gratulacje za chęci. W przypadku nowszej wersji mam odczucie ,że nie które strony jakie są zawarte w twoim organizerze są mi nie potrzebne :/(wiem ,że organizer jest robiony pod twoje potrzeby :D )Jestem uczennicą. Jestem zachwycona okładką z lipca ♥ Uważam ,że jest o wiele bardziej kreatywna od nowszej wersji ;) Połączę oba świetne pomysły w jedno i powstanie mój ideał ♥ Bardzo Ci dziękuję za czas poświęcony w zaprojektowanie tych cudeniek :* Mam jeszcze tylko kilka pytań :P Ale to może na fb :) Jeszcze raz dziękuję i serdecznie pozdrawiam :) ♥

  • We wrocławiu w hali targowej wydrukuję 1 stronę A4 jednostronną za 7 gr.

  • frezjaa

    hejka,
    jestem studentka i teraz patrzac na ten organizer stwierdzam to jest TO! tego mi brakuje by ogarnac rzeczy ktore mam do zrobienia.
    a mam takie pytanie. a jak u Ciebie wyglada zabranie sie do projektu. robisz sobie jakis plan i dzielisz go na poszczegolne etapy? moze robisz sobie takie strony w organizerze poswiecone nie tylko blogowi a rowniez projektom? ja na studiach mam do zrealizowania zwykle okolo 5 projektow na semestr i czesto gubie sie w nich, bo jeden robie bardzo systematycznie a nawet do przodu a inny w ogole w plecy. i stwierdzam, ze jeszcze mi brakuje strony poswieconej pod projekty

    ps. przepraszam za brak polskich znakow. z uk pozdrawiam.

  • Oliwia

    Hej :) Twojego bloga zaczełam czytać nie dawno jak i oglądac filmiki na youtube, gdyz poszukiwałam organizera. I twój wydaje mi sie być wręcz idealnym. Ja włączyłabym do niego jeszcze plan lekcji. I może mogłabyś go dla mnie zrobić. Bo jestem zafascynowana twoim organizerem. i miło by było gdyby był stworzony w całej okazałosci przez ciebie. Oraz mam kilka pytan. ajedno z nich, jak udało ci się zrobić to co trzyma wszystkie kartki ? Skąd to wziełas, byłabym wdzięczna za odpowiedz. I mam jeszcze kilka pytań, ale nie chciałabym pisać tutaj. I jest mozliwosc inna by sie z tb porozumiec. Naprzykład poprzez emaila ? pozdrawiam, i czekam na odpowiedz :*

  • Martyna

    Twojego bloga czytam od niedawna i bardzo mi się podoba. Organizer jest cudowny. Ale mam do Ciebie pytanie. Czy znasz jakąś fajną i prostą w użyciu aplikacje organizer na ipada?
    Oczywiście szukam sama, ale jednak interesuje mnie też Twoja propozycja :)

  • Art

    Cześć, czy możesz udostępnić szablony w corelu, mam zupełnie inne godziny pracy i chcę je przekonwertować aby nie kreślić w organizerze.

  • Patrycjaaa ;)

    Jeśli wstawisz film jak sie nim posługiwać sprawnie i szybko będę niezmiernie wdzieczna :)Bardzo dziękuję, to napewno pomoże mi zorganizować sobie dobrze czas. Pozdrawiam

  • gnieszka

    Napiszę krótko – zrobiłaś to genialnie.
    Twój kalendarz- organizer juz jest w moim kompie :). Powolutku zaczne sobie przygotowywać to cacko na 2015 r.
    To jest to czego szukałam :)
    Pozdrawiam gorąco

  • Pingback: Prototyp planera przed badanie użyteczności. Wersja pierwsza.()

  • Klaudia

    Bardzo Fajny organizer. Jestem pierwszy raz na twoim blogu i chcę zrobić sobie podobny taki organizator, ale taki szkolny – dodam sobie kalendarz, miejsce na zapiski np. na piosenki, rozmyślenia itd. akurat mam 13 lat i nigdy nie umiem się zorganizować, a to jest świetny pomysł

  • Jutro na moim blogu post o moim organizerze, dziękuję za inspiracje!

  • Izula17

    Hej :) zastanawiam się nad wydrukowaniem Twojego genialnego kalendarza! :) mam tylko jeden problem… :( wydaje mi się, że niezbędne dla mnie są po prostu kartki na notatki. Tzn… jestem osobą dosyć zakręconą :P i cały czas przychodzą mi do głowy różne rzeczy :) chcę zanotować jakieś cytaty, tekst piosenki, motto, adres ciekawej strony internetowej, czy fajnego bloga lub nawet kanału na YT ;) CZY MOŻESZ MI DORADZIĆ CO ZROBIĆ, W JAKIM MIEJSCU NOTOWAĆ TAKIE RZECZY? CZEMU NIE ZROBIŁAŚ MIEJSCA NA TAKIE ‚LUŹNE NOTATKI’ W ORGANIZERZE? :) Pozdrawiam ! :)

    • A może wpięte co kilka stron (np. raz na tydzień) czyste niezadrukowane kartki – w dowolnej ilości – mogłyby służyć na notatki? To chyba najprostszy i najekonomiczniejszy sposób :)

  • ola

    Mam pytanie, na jakim papierze drukowałaś te strony, na zwykłym czy na kredowym takim trochę śliskim ?

  • Asia

    Można gdzieś zdobyć inne okładki?
    Super organizer.
    Pozdrawiam

  • Pingback: Organizer Design Your Life | Design Your Life()

  • klauduch

    Świetnie! Mam ogólnie bzika na punkcie szeroko pojętej organizacji:D generalnie zainspirowałam się Twoim pomysłem, opracowałam własne kartki, bardzo bazujące na Twoich :) Zbindowałam planer w plastikowy grzbiet i średnio estetycznie to wygląda, więc jednak warto znaleźć kogoś kto binduje w metalowy grzbiet.

    Chciałam ogólnie zapytać, w jakim programie projektowałaś kartki? Ja zrobiłam to w wordzie, ale to była katorżnicza praca :)

    PS. świetny jest Twój blog :D uzależniłam sie od czytania!

  • Agnieszka

    W jakim programie się projektuje kartki i okładkę ?

    • Kartki – Word lub CorelDraw, okładki – Photoshop.

  • Monika

    Chciałam się dowiedzieć jaki to model telefonu na zdjęciach , bardzo mi się spodobał , fajny blog :)

  • Julia

    Mogłabyś napisać w jaki sposób układasz te kartki w kalendarzu? Niestety nie umiem znaleźć najlepszego systemu dla mnie i może mi podpowiesz swój sposób :)

  • Julia

    Hej mogłabyś napisać jak masz poukładane kartki w swoim kalendarzu?

  • marzena

    możesz podać ile trzeba wydrukować poszczególnych stron na zrobienie takiego organizera na 3 miesiące?

  • Pingback: FAV | Niedzielny Przegląd Linków #2 | Viandraw()

  • Pingback: Czas na szycie… | Od Barboorki()

  • Justyna Sowińska

    Można prosić o wysłanie całej okładki organizera w kropki, bo jest tylko pierwsza strona? :)

  • Katarzyna Wasyliszyn

    Właśnie skończyłam przygotowywanie kalendarza w 100% inspirowanego Tobą, a w 50% zmienionego, dostosowanego do moich potrzeb. Pracowałam w paint i word – więc pełna profeska xD. Zmiany, wydruk, poprawki, bindowanie i przepisanie informacji z kalendarza zajęło mi ok. 2 godzin. Zrobiłam na razie półtora miesiąca. Zobaczymy jak będzie się sprawdzał .

  • Hej jest szansa dokoptowania do pliku z pdf’ami, wzoru planu zadaniowego (o wiele lepiej mi pasuje) i stron na tzw notatki? aby zostało to że tak powiem w jednej spójnej całości :) może wreszcie ogarnę to co powinnam ogarniać ;p, bo obecnie wygląda to w skrócie tak że wszędzie kleje kolorowe karteczki które co chwilę gdzieś latają po pokoju :p, a przy dwóch kierunkach studiów i prowadzeniu bloga już nie daje rady pamiętać wszystkiego co bym chciała mieć w głowie :) pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź :)

  • Kamila Dmochowska

    Świetny Organizer :) Ja właśnie pracuję nad swoim :) Świetny blog i miło mi się Ciebie czyta :)

  • Bardzo ciekawy produkt do planowania. Trafiłam na Twojego Bloga przy okazji szukania planera, kalendarza do zaplanowania czynności z kilku dziedzin – biznesowej i osobistej.

  • Czegoś takiego szukałam, dziękuję! :) Pozwoliłam sobie zamieścić link do Twojego posta na moim blogu. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz i zawitają do Ciebie nowi czytelnicy.

  • Dominika Tomo Górniak

    Normalnie spadłaś mi z nieba, właśnie czegoś takiego szukałam! Świetne szablony i śliczny projekt okładki, jesteś niesamowita! Pierwszy raz odwiedzam, twój blog i widzę, że zostanę tu na dłużej ^_^